donderdag 16 september 2010

EIGEN ONTWERP: K-MEUBEL

Eigen ontwerp: 'k-meubel': plaatsbesparend, speels kindermeubel (tafel om op te krijten en zeteltje uit foam om lekker op te hangen, zitten,...). Er is ook een opening om allerlei speelgoed, boeken,... in op te bergen. In elkaar vormt dit een sober, compact geheel. Dit ontwerp werd tentoongesteld op de interieurbeurs te Kortrijk in 2008.

bewerkte presentatieschets













schetsmatige voorstelling

in gebruik door mijn dochtertje Sita

3 opmerkingen:

  1. Dat is keileuk en zo mooi!
    i like *duim omhoog*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk stel! (ook je dochtertje is een schatje hoor!) Leuk dat je mijn blog bent gaan volgen, ik nu dus ook de jouwe. Je bent dol op lezen zo te zien, ik ben benieuwd of je nog andere hobbies (obsessies..haha)hebt? Hier was het al net zo gesteld met de boeken, tot er een point of no return kwam en toen ben ik rigoreus gaan uitdelen en verkopen...slik! Maar ik heb een abonnement van de bibliotheek en dat scheelt. Iedereen hier heeft zijn eigen, bomvolle, boekenkast en ieder jaar schoon ik hem op in de vakantie.. Op zolder staan nog twee kasten en in de gang...al met al dus heel veel boeken, meestal kinderboeken. Oh, ja in de keuken nog een heleboel kookboeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ lie: mercikes!
    @ lieveheersbeestje: dank je wel! ook jij hebt een heel leuke blog en inderdaad die boekenobsessie is me wat, tot nu toe nog zeer actief!! Maar plaatsgebrek dringt zich op! En dan maar zwijgen over andere gewilligheden!!
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen