donderdag 30 december 2010

Follow your dreams...




In januari is het zover, dan ga ik een deel workshops 'naaien' volgen! Ik heb heel lang gezocht naar iets leuks in de beurt. Liefst geen al te lange opleiding maar eerder korte gerichte workshops! En plotseling is er recent in de buurt een leuk winkeltje geopend waar ze ook workshops geven. Natuurlijk direct een mailtje gedaan ;-) Toch al één van de dingen die ik graag in 2011 wil doen, zal dan ook gebeuren.

Nu de rest nog zeker maar ondertussen zijn er ook dingen veranderd.
Dat is meestal als je teveel nadenkt dan kan je gevoel nogal vlug draaien (met de wind).

Misschien proberen in 2011 wat minder na te denken, wat meer proberen los te laten.
Dit is gemakkelijker geschreven dan gedaan!

Als ik eerlijk moet zijn heb ik de laatste weken een beetje schrik voor 2011.
Wat gaat er allemaal gebeuren, wat staat er me allemaal te wachten?
Een raar gevoel bekruipt me als ik eraan 'denk'! Tja daar gaan we weer hé, denken, denken, denken!!

Zoals een goede vriendin (voor mij alvast een vriendschap die heel goed aanvoelt), die ik recent heb leren kennen, zei: 'zelfvertrouwen en jezelf graag zien is alvast iets wat heel belangrijk is om goed in het leven te staan en proberen los te laten!' Wetende dat je niet alleen bent doet hier heel veel aan! Dus wil ik haar alvast bedanken voor de dingen die ze zegt en schrijft waar ik heel veel aan heb gehad, heb en hopelijk zal hebben in de toekomst! En ik hoop dat het voor haar natuurlijk ook zo aanvoelt?

Follow your dreams, maar hoe? Als iemand het weet, hoor ik het graag! Soms wil ik even een vogeltje zijn, ver weg vliegen, in de wind....vrij....wie vliegt er dan met me mee?

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen