vrijdag 3 december 2010

i'm back to create a new me...


Na een paar weekjes ziekenhuis en verschillende operaties ben ik terug (wel nog in de recuperatiefase) en het kriebelt van de creatieveit en goede voornemens voor het komende jaar. Alles zit in mijn hoofdje...misschien best eens een lijstje maken. Net zoals je alle ingrediënten opschrijft bij een goed recept. Hopelijk kookt het potje niet over of brand er niets aan!


mijn receptje 2011 (ps: niet limitatief):

  • januari 2011 naailes (nog een gepaste workshop/opleiding in de buurt zoeken?)
  • verder ontwerpen (lamp, juwelen, kanna (karaf),...)
  • huisstijl verder ontwikkelen (presentatiemateriaal, foto's, website, kaartjes,...)
  • september 2011 mijn 3de jaar industriële vormgeving na één sabbatjaar hernemen
  • werkkamer herinrichten
  • ...

2 opmerkingen: