vrijdag 31 januari 2014

Inspiration of the day...

 
 
 
Inspiratie van de dag of zal ik eerder zeggen, van de week.
 
 
 
De verslaving aan huisjes, grachtenpanden, historische elementen...tja ik kan het niet laten om er iets van te posten!
 



Hoe soberder, hoe liever. De zoektocht naar brocante, rommelmarktspulletjes en leuke hebbedingen staat momenteel op een laag pitje. De kindjes eisen al mijn aandacht op maar hoe graag ik het eerste doe, des te liever doe ik het laatste. Genieten van de jongste peuter en de oudste tiener hun fratsen, ondeugendheden, zalige uitspraken en nog zoveel meer is het grootste geschenk wat ik ooit heb gekregen. En ondertussen toch nog genieten van de vele mooie plaatjes op het www.
 
 
En nadenkend over de toekomst komen er vele gedachten langs, vooral de 'W' vragen. Wat, waarom, wie, waar, welk, woe (Hoe) :-) . We zien wel waar we uitkomen. Vallen en opstaan, vreugde en verdriet, blijdschap en boosheid, geluk en tegenslag, loslaten en vasthouden, geven en nemen... En voor iedereen die met mij mee op weg wil gaan in de zoektocht naar zichzelf, alvast een dikke knuffel, we komen er wel.

 
 
Tot later x


2 opmerkingen: