maandag 24 februari 2014

H.O.M.E.

Huisje hier en huisje daar. Huisje mooi en huisje fijn, voor mij een rust om er te zijn. Mijn eigen stekje, zalig plekje.

Even een snapshot van de keukentafel met erop mijn huiswerk mooi geschetst en mijn favoriete schaal. Deze laatste gewoon in de supermakt gevonden en gekocht :-). Soms kom je mooie dingen op de gekste plaatsen tegen! Even om terug te komen op mijn huiswerk: wat zijn jouw dromen, talenten en doelen? Verdere uitwerking is nog vereist; weliswaar in beeldvorm. Dit hebben jullie nog tegoed van mij. Het voelt of ik een stapje dichter ben naar het zoeken van mezelf en mijn eventueel nieuwe toekomst.
 
ps: huisjesstempels handmade bij me...




En om nog even terug te komen op mijn verslaving aan huisjes, krijgen jullie nog wat leuke foto's ter inspiratie.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen