donderdag 27 februari 2014

KOKkim

Wie nu nog beweert dat ik niet kan koken: een vegetarische pastasaus met tagliatelli en een fris, gezond slaatje.
Ingrediƫnten:
Saus: courgette, gele/rode/groene paprika, aubergine, groene olijven, artisjok, passata, 1 EL kruidenkaas, 2 koffielepels rode pesto, italiaanse kruiden, currypoeder.
Slaatje: ruccola, kerstomaatjes, mengeling van noten, een paar olijven, blauwe bosbessen, koffielepel kruidenkaas, ietsiepietsie olijfolie en een paar sneetjes geroosterd notenbrood.





Voor diegene die mij niet kennen. Ik kook eigenlijk niet zo graag, als er al 2 potten op het vuur staan word ik nerveus. Ik ben ook niet zo voor een standaard maaltijd; vlees/vis, aardappelen en groenten. Ik ben meer het brood, pasta, slameisjes ;-) en een beetje experimenteren vind ik wel super, zeker als ik tijd heb. En die had ik, dus dit is het resultaat. 't Is natuurlijk niet een maaltijd met een hoge moeilijkheidsgraad om te bereiden maar ik ben er best fier op.
Mijn inspiratie vond ik hier: http://deliciouslyella.com/ Een superleuke blog/website met lekkere recepten en informatie over gezonde producten. Want dat is wat me tenslotte is opgelegd, gezondere voeding. Dit naar aanleiding van mijn chronische vermoeidheid en fybromyalgie. En zo zijn we weer een stap dichter bij 'een goede geest in een gezond lichaam'.

1 opmerking: