woensdag 26 maart 2014

grasshead-selfmadetheelights-katdeur-veggiefood-papavondst-superleukpostpakketjeliex

 


 
Grasshead, zo noemen we hem, mijn oudste dochter en ik! En ja dat is hij ook ;-)
We worden blij van hem water te geven. Net of we zijn haren met gel aan het stylen zijn.
Kleine dingen kunnen toch zo leuk zijn.

Mijn oude knoopjes kunnen nog goed dienst doen om glazen theelichtjes mee op te vrolijken.
Ik ben best fier op het resultaat. Simpel. Maar zo heb ik het graag.

En dan hebben we cathead nog. Eindelijk de kattebak netjes weggewerkt. Maar onze gekke kater Frits maakt er nog altijd een zootje van als hij zijn kattenbehoefte heeft gedaan
 



Na mijn vegetarische tagliatelli, ziehier mijn vegetarische lasagna.
En hij was overheerlijk...mmmmmmmmm

En nog eens een rommelmarktvondst, weliswaar van mijn papa.
Hij zag er het nut niet van in om het bij te houden,
'het is toch gebruikt', zei hij (btw het is waterverf).
Ik wou het helemaal niet voor de verf, gewoon voor de superleuke verpakking.
Dank je wel pappie.

En het beste hou ik voor het laatste.
*ik heb je graag
*ik praat graag met je
*we begrijpen elkaar
*ik volg je blog
*je bent een moedige vrouw
*ver weg maar toch dichtbij
*collega
*we hebben ietwat dezelfde interesses
*...
dank je wel om mijn woensdagje op te fleuren, lieve °lie http://bammetjechoco.blogspot.be/
dikke zoen/knuff x






1 opmerking:

  1. dat is graag gedaan :-)
    ps: die lasagne ziet er *s u p e r l e k k e r* uit

    BeantwoordenVerwijderen